Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Τι ξέχασε φεύγοντας ?????

Το περιστατικό είναι πραγματικό και συνέβη στο μαγαζί της Πατησίων προ 15νθημέρου.
'Ωρα περ. 18.00,μπαίνει μέσα μια κοπέλλα , "να ρίξω μια ματιά?" μου λέει, "όσες θέλετε" απαντάω. Βρίσκει ένα top που είχαμε κόκκινο με φερμουάρ και στρασάκια πάνω του. Παλιό κομμάτι αλλά από τα ωραιότερα που είχαμε.Από αυτ΄που δεν φαίνονται για εσώρουχο και φριούνται άνετα με ένα σακάκι ή κάτι από πάνω.Πραγματικά πανέμορφο.Ρωτάει η κοπέλλα πόσο κάνει της λέω τιμή μου λέει να το δοκιμάσει.Το παίρνει και πάει στο δοκιμαστήριο.Προφανώς της άρεσε τόσο πολύ που το φόρεσε κατ΄ ευθείαν και βγήκε έξω από το δοκιμαστήριο.Εντάξει μου λέει θα το πάρω "ήδη το φόρεσα". Πληρώνει,παίρνει τη τσάντα της,ευχαριστώ η κοπέλλα,ευχαριστώ κι εγώ και έφυγε. Κανείς μας δεν ΄κοίταξε μέσα στο δοκιμαστήριο.Την άλλη μέρα,προς το μεσημέρι νάτη και ξανάρχεται."Μάλλον κάτι ξέχασα" μου λέει.Δεν πολυκατάλαβα γιατί εκείνη την ώρα είχα τρεις γυναίκες μπροστά μου. Γυρνάω στο δοκιμαστήριο και βλέπω κρεμασμένο.........το σουτιέν που φορούσε και τη μπλούζα της. Μου είπε ευχαριστώ τα έβαλε σε μια τσάντα κι έφυγε!!!! Δηλ. αν ήταν Καλοκαίρι αι δοκίμαζε μαγιώ.......θα ξέχναγε το βρακί της.Βέβαια δεν μου κάνει εντύπωση. Κάποτε στο μαγαζί της Πανεπιστημίου μια κοπέλλα με το κοριτσάκι της ψώνισε παιδικά καλσόν και φεύγοντας άφησε το μπουφάν του παιδιού......το οποίο ήρθε την άλλ μέρα να το πάρει. (Να σημειωθεί ότι ήταν χειμώνας και έκανε και πολύ κρύο)
Πραγματικά όμως, το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν τόσο όμορφο που μάλλον κόλλησε το μυαλό της.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ε μα κι εσύ δεν κοιτάς μέσα στο δοκιμαστήριο πριν φύγεις τουλάχιστον, να δεις αν όλα είναι οκ, μήπως ξέχασαν τίποτα, μήπως άφησαν καμία βόμβα...